piątek, 18 marca 2011

Osiągnięcia Górskiego

                 



 1966
Obejmuje młodzieżową reprezentacje Polski, prowadzi ją do 1970 r.
asystent selekcjonera reprezentacji Antoniego Brzezańczyka                                                       

1970
1 grudnia zostaje trenerem pierwszej reprezentacji kraju                                                                                          

1972
Reprezentacja Polski zdobywa złoto olimpijskie

1973
Pracuje z kadra narodową i przez kilka miesięcy prowadziu I-ligowy ŁKS Łódź
wygrywa w Chorzowie z Anglią 2:0
remis na Wembley 1:1
Polska awansuje do finałów Mistrzostw Świata

1974
Reprezentacja Polski zajmuje trzecie miejsce na Mistrzostwa Świata

1975
Po przegranej z Holandią 0:3 Polska odpada z pucharowej fazy Mistrzostw Europy 1976

1976
Srebrny medal olimpijski, Kazimierz Górski kończy pracę z reprezentacją

1 komentarz:

  1. Witam wszystkich jestem początkującym w zakłądaniu bloga, a więc to mój debiuy. Mój pierwszy blog załorzyłem o Kazimierzu Górskim poniewarz zafascynował mnie swoimi osiągnięciami jak dotąd najlepszymi w histori polskiej piłki nożnej. Czekam na wasze uwagi reakcje na temat Kazimierza Górskiego!

    OdpowiedzUsuń